Veel gestelde vragen

Mijn smartphone verbinding met de Luvion WiFi bridge is onstabiel, hoe verhelp ik dit?
bijgewerkt op 2 jaar geleden

U kunt voor het verhelpen van problemen met uw bridge de onderstaande stappen doorlopen:

Zorgt u er allereerst voor dat de Bridge met de ethernet kabel aan uw router verbonden is, dit moet altijd het geval zijn wanneer u de bridge gebruikt. (Mocht dit al het geval zijn, probeert u het dan, nadat u alle stappen heeft doorlopen, nog eens met een alternatieve ethernet kabel. De ethernet kabel zal zelden of nooit defect zijn, maar sluit dit als laatste voor de zekerheid toch even uit)

1. Plaats de monitor in de bridge.

2. Zorg bij het testen altijd voor een WIFI verbinding op het apparaat waarop u test. U sluit zo uit dat het probleem zit in een slecht bereik van uw 3G/4G connectie, WIFI netwerken zijn over het algemeen sneller.

3. Probeert u nu verbinding te maken met de Bridge (wachtwoord is out of the box of na reset 000000), mocht u nog geen, of een slechte verbinding hebben, stelt u dan de video kwaliteit in de app dan op laag in.

4. Wanneer de App nog steeds niet werkt, start deze dan even opnieuw op. Wanneer dit ook geen effect heeft installeert u de app dan ook nog even opnieuw.

Als de problemen hiermee nog niet zijn opgelost, kunt u tot slot de Bridge resetten en de stappen hierboven nogmaals doorlopen. Gebruik tevens even een andere ethernet poort van uw router voor de ethernet kabel om een probleem daarmee uit te sluiten.

Een ogenblik geduld!

Een moment geduld alstublieft...